Modern UFO-k meglepő felfedezése a művészettörténetben

Mivel a youtube csatornámon fenntartottam a 15 perces időkorlátot, ez a video nem kerülhetett fel, ám előtte lelkesen dolgoztam a fordításán, arra lehetőségem lett, hogy teljes egészében beszámoljak róla.

Vajon a középkori művészek az idegen világokbeli beavatkozások világos üzeneteit hagyták ránk? Az életünkben és a kultúránkban maradtak-e ennek nyomai? A művészet a történelem eseményeit rögzíti a kultúrába és a tudományba. Sok szempontból felfedi az embert és mélyebb betekintést enged ebbe, mégpedig egyedi nézőpontból.

Az emberiség kezdete óta az ember mindig is késztetést érzett arra, hogy reprodukálja az égi eseményeket. Először a barlangok falain, aztán a vásznon. Ez maga nem a történelem, mert a művészeti régészet és az antropológia újraírták ezt a művészetet és ezeket az értelmezéseket felül kellene vizsgálni az új tényezők fényében, amiknek létezése eddig nem nagyon volt ismert.




Nem sokan írtak az égbe helyezett furcsa tárgy ábrázolásáról a műalkotásokban
úgy, mint ez a csészealj az égen Madonna és a Gyermek mögött. Ahol az ember és kutyája felnéz az égre és nézik, ahogy az a korong feltűnik. Keveset írtak a vitatott középkori kárpitokról, mert azok kihívást jelentenek az orthodox állásponttal szemben. Szóval tartsd nyitva az elméd és vess egy pillantást arra, amit most mutatok neked. Mert ezek a festmények arra engednek következtetni, hogy több száz éven át a mai napig látogatva vagyunk általuk.























Ez a Krisztus keresztrefeszítését ábrázoló freskó 1350-ben készült és három részből áll. Az ismeretlen művész által készített falfestmény a Viszoki Decsani Kolostorban található Koszovóban. Két furcsa kinézetű objektum látható pilótákkal az égen Jézus mindkét oldalán. Sok értelmezés van arról, ezek a szimbólumok mit jelentenek, de a legtöbb ember úgy véli, ezek űrhajók.




Ezen az Aert de Gelder által festett 1710-ből származó képen egy korong alakú tárgy küld fénysugarakat Keresztelő Szent Jánosra. Szakértők szerint ez egy nagyon meggyőző UFO ábrázolás, ami felhatalmazza Krisztus megkeresztelésére. Nagyon meggyőző bizonyíték annak kimondására, hogy az UFO észlelések legalább 300 évesek vagy annál is régebbiek.




Ezen a képen, ami az 1500-as években készült ismeretlen festőtől, mintha egy műhold lenne látható. Egy fémből készült műhold két antennával egy felhőn Jézus és Péter Apostol között. Ami igazán érdekes ebben, hogy a legtöbb ilyen festmény az egyház megbízásából készült. Tehát az egyház ebben az időben tudta, mi megengedhető vagy nem megengedhető ezeken a képeken. Szóval ha egy UFO volt benne a festményben, az egyház tisztában volt vele és engedélyzte is.







Ez a középkori gobelin két fekete csészealjat ábrázol a bal felső sarokban, ahogy az emberek felett repül. A kora arra enged következtetni, hogy közel lehet a 13. századhoz.




Ez a festmény 1486-ban készült és Gyümölcsoltó Boldogasszony a címe. Egy Carlo Crivelli nevű olasz festő készítette. Gábiel arkangyal Szűz Máriához szóló bejelentésének ünnepléséről szól, hogy ő lesz Jézus anyja. Néhány elmélet szerint az a haló, ami a Szent Lélek ábrázolása a bal oldal tetején és fénysugarat ragyog le valójában egy UFO.




Ez a festmény, ami a Svetitskhoveli Katedrálisban található egy freskó, amit az 1600-as években festettek. Egy 17.századbeli festmény Krisztus keresztre feszítéséről Mtskhetában, Grúziában található. Két csészealj alakú űrhajó látható rajta Jézus mindkét oldalán.








Ez egy újabb középkori festmény, ami egy pápai látogatásról szól repülő csészealjak jelenlétében. Arra utal, hogy az egyház a körülöttük lévő UFO-k teljes egyetértésében ábrázolja őket a freskókon és gobelineken. Ez a fajta ábrázolás, ami esetleg máshol is megjelenik sziklák és kövek képében, valójában repülő csészealjak. Talán a művész megpróbálja elrejteni őket ezeken a festményeken, hogy az egyház ne szólhasson. Az ilyesmi mindig lehetséges.


hamarosan folytatom